Klan Rules Of Chaos

Forum Klanu Rules Of Chaos


#1 2009-06-06 22:49:07

KoBi[RoC]

Administrator

1900766
Zarejestrowany: 2009-06-06
Posty: 19
Punktów :   

Zasady PCL

Ustalone zasady gry pvp i tvt przyjęte przez wszystkich:

Zasady główne

Podstawowe reguly pvp: fair play, dobre maniery, zadnego zabijania bez ciala, zadnych kapliczek, zadnych mikstur, zadnych najemnikow, mapa musi byc oczyszczona ze wszystkich potworow
- Duele maja miejsce na poziomie trudnosci "Normal" na Krwawych Wrzosowiskach. Jeden gracz/druzyna startuje z wp Zimnej Równiny a drugi gracz/druzyna z wyjscia z miasta Obozowiska lotrzyc. Walka rozpoczyna sie dopiero wtedy gdy wszyscy gracze powiedza "go".
- zasady sa brane pod uwage tylko wtedy kiedy maja one dzialanie podczas duelu. (dla przykladu Siatka arachnidów ma spowolnienie ktore jest zabronione jednak jesli gra sie casterem mozna jej uzywac)
- Używanie jakichkolwiej umiejętności (aktywnych) przed rozpoczęciem meczu jest niedozwolone.. Wyjatkiem jest druid zmiennoksztaltny, ktory po przemianie moze zmienic swoj ekwipunek.
- Ekwipunek musi byc calkowicie zapelniony talizmanami, strzalami/beltami, albo rzucanymi bronmi.
- Pasek musi byc zapelniony zwojami identyfikacji.
- Kiedy gracz opusci Krwawe Wrzosowiska podczas walki, liczy sie jako zabity i nie moze walczyc dalej w tej rundzie, z wyjatkiem Czarodziejki, która moze wpasc przypadkiem do miasta teleportem, jesli to sie zdarzy Czarodziejka powinna wrocic jak najszybciej na Krwawe Wrzosowiska bez uzdrowienia sie oraz kampa przy bramie miasta.
- Gracz/e musza byc aktywni podczas walk. Zamierzone ukrywanie albo uciekanie tylko dla uzupelnienia zycia albo amunicji jest zabronione. Takze kampowanie w domach i naroznikach (dawanie przeciwnikowi 90 stopni/atakowanie z domu/spamowanie strzalami/ oszczepami/pulapkami/ Duchami z Kosci, etc.) jest zabronione.
- Zmiana ekwipunku miedzy rundami jest dozwolona jesli zmieniasz przedmioty ktore przed rozpoczeciem walk byly w twojej skrzynce [czyli bez przerzucania z mulow itd itd]
- Mapy moga byc zmieniane na prosbe uczestnikow tylko raz[od strony], mapy z mostami sa automatycznie odrzucane
- zadne programy trzecie nie sa dozwolone
- Wszyscy gracze musza zgodzic sie, pokazac screena z ich mapa i innymi elementami gry jesli prosi o to druzyna przeciwna. To ma zostac zrobione bez zadnego wychodzenia z gry z jakiegos powodu. Jesli zawodnik zostanie "odrzucony" z gry gdy on/jego druzyna bedzie poproszony o screena wtedy on/jego druzyna przegrywa mecz, a sedziowie moga nalozyc dodatkowe kary na danego gracza. Screenshot musi byc zrobiony na terenie walki i zawierac elementy mapy jak kapliczki itd. [szczegoly MH TEST ]
- Jesli przeciwnik poprosi o sprawdzenie twoich przedmiotów lub talizmanów, zrób to jak najszybciej bez odwiedzania kostki czy wychodzenia z gry.
- Zamierzone lagowanie, np ciagle rzucanie Klatw jest Zabronione

Zasady specjalne


- Rejoin gry z powodu resist bug lub ga bug jest mozliwy, opuszczanie gry z innego powodu = przegrana
- Zabronione jest wracanie amazonka do miasta by odnowic zapas strzal/ beltów. Amazonki moga ukladac strzaly/ belty na polu walki.
- Bug siły: tarcze, bronie, zbroje, helmy muszą być widoczne na postaci. Wszystkie przedmioty, ktore dodaja szybsze chodzenie/bieganie musisz uniesc bez zadnych talizmanow z siłą (w tym annihilus), a wiec mozesz miec str buga na rekawicach, pasach, butach, ktore nie dodaja to frw. Zasada ta nie dotyczy postaci uzywajacych teleportu.

Zbanowane przedmioty/ Limity przedmiotow:
- nastepujace RW sa zabronione: Faith, Fortitude, Grief, Infinity, Phoenix, Spirit (w broni)
-spowolnienie celu o %, odrzut, ladunki umiejetnosci, psn dmg z talizmanow i przedmioty z szansa na rzucenie "zwiekszenia obrazen", "zniedolezenie" lub "zelazna dziewica" sa zabronione.
- przedmioty z szansa na rzucenie "wyssania"zycia" sa zabronione, z wyjatkiem u barbarzyncow, zabojczyn na pulapki lub druidow melee. Nie można zabijać w celu regeneracji życia przyzwanych istot takich jak dębowy mędrzec.
- Amulet "Wschodzace Slonce" oraz tarcza "Czarnego Debu" sa zabronione jako przedmioty absorbujące
- zadnych zbugowanych przedmiotow
- zakaz uzywania RW w eterycznych przedmiotach bez samonaprawy lub niezniszczalnosci (wyjatkiem sa bronie, ktore nie sa uzywane do walki w zwarciu)
- eteryczne przedmioty bez moda z niezniszczalnoscią/samonaprawa sa zabronione. (wyjatek: bronie nie uzwane do ataku bezposredniego)
- maksymalnie mozna uzywac 2 tecz na dany zywiol, przedmioty z -res light przeciwnika liczy sie jako 2 tecze na ten zywiol
- maksymalnie 35% szans na otwarcie ran, postacie nie uzywajace atakow dystansowych moga uzywac dowolnej ilosci szans na otwarcie ran przeciwko czarodziejce(1v1 and TvT). ;
- teleport z enigmy jest zabroniony, chyba ze jest zaznaczone inaczej
- uzywanie umiejetnosci innych postaci sa zabronione chyba ze jest zaznaczone inaczej
- przedmioty dajace aury podczas noszenia sa zabronione chyba ze jest zaznaczone inaczej

Odpornośći i absorpcje

- Do odpornosci wliczaja sie wszystkie bonusy z przedmiotow, talizmanow, nagrod z zadania ratowania Anyi i znikniecia.
- Maksymalnie 225% odpornosci na kazdy zywiol (z wyjatkiem barbarzyncy) jest dozwolone chyba ze jest zaznaczone inaczej . Dla barba limit wynosi 175%
- Maksymalnie 1 abs na kazdy zywiol chyba ze jest zaznaczone inaczej.
- Wyjatkiem jest Nightwing's Veil, który moae byc uzyty razem ze zbroja cyklonu/ tarcza energetyczna bez wliczania go jako absorb.

Odporności na trucizny:

Wszystkie postacie mogą mieć nie wiecej niz 200 odporności na trucizne
Widocznej odporności może być 85.
Maksymalnie -25% skrocenia trwania trucizny chyba ze jest zaznaczone inaczej
Postacie walczace w zwarciu [bez atakow dystansowych] moga uzywac -50% czasu trwania trucizny przeciwko amazonce


Amazonka:
25% redukcja obrażen
110% szybsze bieganie chodzenie
30 regeneracji zycia dozwolone przeciwko wszystkim poza nekromantami i amazonkami, gdzie mozna uzywac maksymalnie 13 rl.
Odpornosci:
Zimno:
210 cold res +2 absorb vs Blizzard
120 cold res +2 absorb vs Orbsorc
Ogien:
85% max or 80% max 15% absorb vs Fireball Sorceress
75% max res against Assassin
Blyskawice:
75% max res + 1 absorb OR 85% max res vs Trapsin
80% max res 1 absorb vs Hybridsin.
85% max res 1 absorb vs Paladin
85% max 1 absorb vs lightsorc
max 200 lightres

Limity umiejętnosci:
- Nie moze uzywac umiejetnosci "Furia blyskawic" i "blyskawica" przeciwko barbarzyny i druidowi melee
- nie moze uzywac multishot'a przeciwko druidowi na zywioly oraz zabojczyn uzywajacych pulapki
Specjalne:
- rozrzucanie strzal na terenie walki jest zabronione w AvA
- Amazonka moze uzywac 35% DR przeciwko paladynowi chargerowi

Zabojczyni:
58% redukcja obrażen (wlączajac ukrycie )
90% szybsze bieganie chodzenie jezeli Burst of Speed jest uzywany, jezeli nie 110%
22 regeneracji zycia dozwolone na asskach trap

Odporności:
Zimno
210 cold res +1 absorb vs Blizzard
190 cold res +1 absorb vs Orbsorc
Ogien
85% max OR 80% max +1 absorb*
75% max res vs Assassin
Blyskawice*
90% max res +1 absorb vs Trapsin
80% max res +1 absorb lub 85% max res vs hybridsin

85% max res +1 absorb vs Paladin
75% max res vs light sorcs
max 210 lightres
*zapamietaj: blok bronmi liczy sie jako 1 absorb

Limity umiejetnosci:
- hybryda moze uzywac miejetnosci traba powietrzna
- nie mzoe uzywac zwiekszenia szybkosci przeciwko druidowi melee
- nie moze uzywac uderzenia umyslu przeciwko druidowi elementaliscie
- nie moze uzywac wojownika/mistrza cieni przeciwko Druidowi Elementaliscie
- nie moze uzywac wojownika/mistrza cieni przeciwko paladynowi uzywajacemu czynnej szarzy
- nie moze uzywac wojownika/mistrza cieni oraz psychicznego mlotu przeciwko Orb Sorc i Lightning Sorc

Specjalne:
- hybryda nie uzywa skilerow trap ani szponow z modami zawierajacymi ponad +3 do lighting sentry kazdy oraz moze miec maksymalnie 64% fcr.
- w walce zabojczyn na pulapki maksymalny res na blyskawice wynosi 85% +1 abs

Barbarzynca:
58% redukcja obrażen
105% szybsze bieganie chodzenie
30 regeneracji zycia

Odpornosci:
Zimno
175 cold res +2 absorb vs Blizzard
80 cold res +2absorb lub 210 cold res + 1absorb vs Orbsorc
Ogien
90% max res OR 85% max 15% absorb OR 75% 30% absorb vs FireballSorc
75% max vs Assassin
Blyskawice
90% max res +1 absorb vs Trapsin
80% max res +1 absorb vs HybridSin
max 150 light res
85% max res +1 absorb vs Paladin
85% max res +1 absorb vs Lightsorc
*zapamietaj: naturalne umiejetnosci barba nie wliczaja sie do limitow odpornosci

Limity umiejętnosci:
- barbarzynca nie moze uzywac umiejetnosci skok (takze w TvT)
- - WW Lock jest zabroniony. Jesli zrobiles przez pomylke WW locka postaraj sie ostrzec przeciwnika jak najszybciej i przepros. . (takze w TvT)
- nie moze uzywac "okrzyku" przeciwko druidowi melee

Specjalne:
- moze uzywac maksymalnie 45% DR vs Barb
- w BvB maksimum ow (otwacie ran) wynosi 10%
- musi miec BO i BC na tym samym lvl w obydwu kompletach broni przeciwko druidowi melee
- nie moze uzywac OW przeciwko druidowi melee
- Barb moze uzywac maksymalnie 45% DR przeciwko druidom melee
- Barb moze uzywac 130% fr/w przeciwko czarodziejce
- Barb moze uzywac teleport z enigmy przeciwko czarodziejce, ale moze miec tylko 20 rl jesli zdecyduje sie na korzystanie teleportu.
--> jezeli barb rezygnuje z uzywania teleportu, czarodziejka moze uzywac maksymalnie 40% bloku

Druid:
Melee:
55% redukcja obrazen
160% szybsze bieganie chodzenie
30 regeneracji zycia

Odpornosci:
Zimno
210 cold res +2 absorb vs Blizzard
160 cold res +2 absorb vs Orbsorc
Ogien
90% max res OR 85% max 15% absorb OR 75% max 30% absorb vs Fireball Sorc
75% max vs Assassin
Blyskawice
85% max res +1 absorb vs Trapsin
80% max res +1 absorb vs HybridSin
max 200 light res
85% max res +1 absorb vs Paladin
85% max res +1 absorb vs Lightsorc

Limity umiejetnosci:
- Melee Druid nie moze uzywac "dzikiego szalu" przeciwko elementaliscie
- Melee Druid nie moze uzywac "dzikiego szalu" przeciwko nekromancie, a maksymalny prog fr/w wynosi 150%
- Druid nie moze uzywac umiejetnosci "wscieklizna" (takze w TvT)

Elemental:
20% redukcja obrazen
150% szybsze bieganie chodzenie
0 regeneracji zycia jezeli uzywa umiejetnosci `Teleport`. 30 rl jezeli nie uzywa umiejetnosci `Teleport`

Odpornosci:
Zimno
190 cold res +2 absorb OR 260 cold res +1 absorb vs Blizzard
150 cold res +1 absorb vs Orbsorc
Ogien
90% max res OR 85% max res +15% absorb vs Fireball Sorceress
75% max res vs Assassin
Blyskawice
90% max res +1 absorb vs Trapsin
80% max res +1 absorb vs HybridSin
max 225 light res
85% max res +1 absorb vs Paladin
85% max res +1 absorb vs Lightsorc
Zapamietaj: Kiedy zbroja z cylkonu jest uzywana, zadna absorpcja nie moze byc uzyta


Limity umiejetnosci:
- Druid Elementalista moze uzywac "Teleportu" przeciwko Amazonkom, Necromantom, Zabojczyniom, Czarodziejkom, druidom ele oraz Paladynom uzywajacym szarzy biernej
- Elemental druid nie moze uzywac huraganu przeciwko Amazonkom
- Druid Elementalista nie moze uzywac wilkow/niedzwiedzia przeciwko Necromantom
- Druid Elementalista nie moze uzywac "Zbroi Cyklonu" przeciwko Czarodziejkom

Specjalne:
- Druid Elementalista moze uzywac 50% DR przeciwko Zabojczyniom uzywajacym umiejetnosci "Traba powietrzna"
- Druid Elementalista moze zuywac 50% DR przeciwko Barbarzyncom
- Druid Elementalista moze wybierac: debowy medrzec i 20% DR lub 50% DR i bez debowego medrca przeciwko Druidowi Melee
- Druid Elementalista moze uzywac maksymalnie 1 zwierzecia 1 rosliny i 1 ducha jednoczesnie [np. mis + debowy medrzec + sloneczny pelzacz] przeciwko Amazonce

Nekromanta:
18% redukcja obrazen
110% szybsze bieganie chodzenie
30% regeneracji zycia

Odpornosci:
Zimno:
235 cold res +2 absorb vs Blizzard
200% cold res +2 absorb vs Orbsorc
Ogien:
90% max 15% absorb max or 85% max 30% absorbvs Fireball Sorc
75% max res vs TrapAssassin
Blyskawice:
85% max res +1 absorb vs Trapsin
80% max res 1 absorb or 85% max vs Hybridsin
max 200 light res
85% max res +1 absorb vs Paladin
90% max res +1 absorb vs Lightsorc

Limity umiejetnosci:
- nie moze uzywac wiezienia z kosci przeciwko innym postaciom [wyjatek - inni nekromanci]
- nie moze uzywac zelaznej dziewicy i zniedolezenia
- w NvN Sciany z Kosci sa zabronione
- Gliniany Golem jest zabroniony (takze w TvT)
- nekromanta nie moze uzywac zębów przeciwko czarodziejkom uzywajacych zamiec

Specjalne:
- nie moze otaczac sie scianami kosci i spamowac nimi przeciwko Paladynom (takze w TvT)
- maksymalnie 10 RL przeciwko Amazonkom
- nie moze otaczac sie scianami kosci i spamowac nimi przeciwko Barbarzyncom.
- nie moze uzywac scian kosci przeciwko druidowi melee i prog fr/w wynosi 105%
- do nekromanty musi sie znajdowac kilka dojsc dla przeciwnika pomiedzy Scianami z Kosci .

Paladyn:
- Paladyni uzywajacy umiejetnosci "Piesc Niebios" i/lub "Przekonanie" nie moga uzywac aur regenerujacych zycie pochodzacych z umiejetnosci/synergii umiejetnosci "Modlitwa" [Medytacja, Oczyszczenie] wliczajac w to sama "Modlitwe". "Medytacja" i "Oczyszczenie" sa dozwolone jezeli Paladyn nie posiada umiejetnosci "Modlitwa" z jakiegokolwiek zrodla - drzewko umiejetnosci badz przedmioty. (takze w TvT)
- Paladyn uzywajacy "Blogoslawionego Mlota" nie moze uzywac aury "Koncentracja" przeciwko Barbarzyncom
- Paladyn nie moze uzywac aur regenerujacych zycie przeciwko Barbarzyncom i Druidom Melee
- Paladyn nie moze uzywac umiejetnosci "szarza" i "wigor" przeciwko Druidom Melee
- Paladyn uzywajacy "Blogoslawionego Mlota" nie moze uzywac aury "Koncentracja" przeciwko Druidom Melee i Barbarzyńcom
- Swiety Pocisk jest zabroniony (takze w TvT)
- Maksymalnie 1 - bazowy - poziom "Modlitwy" w drzewku umiejetnosci (takze w TvT)
- Jezeli Paladyn uzywa broni z maksymalnym dmg 200(+) staje sie automatycznie Paladynem "Szarzerem"(co za tym idzie nie moze uzywac eterycznej broni)
- Paladyn nie moze uzywac skilerow aur defensywnych (takze w TvT)
- Paladyn nie moze uzywac umiejetnosci "pchniecie" przeciwko Barbarzyncom
- Paladyni nie moga uzywac eterycznych tarcz oraz malych talizmanow `+obrona`
Zapamietaj:te zasady dotycza obydwu typow paladynow


Definicje Paladynów:
Paladyn Aktywny = używa umiejętności "Szarża" tylko do bezpośredniego ataku z użyciem broni z <200 obrażeniami maksymalnymi
Paladyn Bierny = używa umiejętności "Szarża" do poruszania się z uzyciem broni z <200 obrażeniami maksymalnymi
Paladyn "Szarżer" Aktywny = Paladyn Aktywny = używa umiejętności "Szarża" tylko do bezpośredniego ataku z użyciem broni z >200 obrażeniami maksymalnymi [broń nie może być eteryczna]
Paladyn "Szarżer" Bierny = Paladyn Bierny = używa umiejętności "Szarża" do poruszania się z uzyciem broni z >200 obrażeniami maksymalnymi [broń nie może być eteryczna]


Paladyn aktywny (uzywa "Szarzy" tylko do bezposredniego ataku)
35% redukcja obrazen
110% szybsze bieganie chodzenie
30 regeneracji zycia (aury regenerujace zycie licza sie jako 30 RL w 1v1)

Odpornosci:
Zimno
180 cold res +2 absorb vs Blizzard
180 cold res +1 absorb vs Orbsorc
Ogien
90% max res OR 85% max res +15% abs OR 75% max res +30% abs vs Fireball sorc
75% max res vs Assassin
Blyskawice:
1v1:
85% max res +1 absorb vs Trapsin
80% max res +1 absorb vs HybridSin
TvT:
90% max res +1 absorb vs Trapsin
max 225 light res
85% max res +1 absorb vs Paladin
85% max res +1 absorb vs Lightsorc

Passive Paladin (uzywa "Szarzy" tylko do poruszania sie)
28% Damage Reduction
90% Runwalk
22 regeneracji zycia

Odpornosci:
Zimno
200 cold res +1 absorb vs Blizzard,
150 cold res +1 absorb vs Orbsorc
Ogien
80% max res OR 75% max +15% absorb vs Fireball sorc
75% max res vs Assasin
Blyskawice
80% max res +1 absorb vs Trapsin
80% max +1 absorb vs HybridSin
max 210 light res
80% max res +1 absorb vs Paladin
80% max +1 absorb vs Lightsorc

Limity umiejetnosci:
- Paladyn uzywajacy biernej szarzy nie moze uzywac aury "Wigor" (takze w TvT)
- Paladyn uzywajacy biernej szarzy nie moze uzywac aury "Swiety Chlod" przeciwko Amazonkom
- Paladyn nie moze uzywac biernej szarzy przeciwko Barbarzyncom
- Paladyn nie moze uzywac biernej szarzy przeciwko Necromantom

Specjalne:
- Paladyn uzywajacy biernej szarzy nie moze uzywac aur regenerujacych zycie
- w Paladin vs Paladin, absorb na blyskawice jest zabroniony a maksymalny res[cap] wynosi 75%.
"Przekonanie" jest zabronione jezeli obydwa uzywaja "Piesci Niebios"
- Paladyn uzywajacy "Piesci Niebios" nie moze uzywac szarzy biernej przeciwko Czarodziejkom na Zimno


Czarodziejka:
10% redukcja obrazen
75% szybsze bieganie chodzenie
0 regeneracji zycia (jezeli uzywa tarczy energetycznej), 20 Replenish life (kiedy nie uzywa tarczy energetycznej)

Odpornosci:
Zimno
225 cold res +1 absorb vs Blizzard
150 cold res +1 absorb vs Orbsorc
Ogien
90% max res OR 85% max res +15% absorb vs Firesorc
80% max res vs Assassin
Blyskawice
90% max res +1 absorb vs Trapsin
80% max res +1 absorb vs HybridSin
max 225 light res
85% max res +1 absorb vs Paladin
85% max res +1 absorb vs Lightsorc
Zapamietaj: gdy czarodziejka uzywa tarczy energetycznej zadne inne absorbcje nie moga byc uzyte

Limity umiejetnosci:
- tylko Orbka moze uzywac Zmrazajacej Zbroi(takze w TvT)
- Czarodziejka nie moze uzywac tarzcy przeciwko Druidowi Melee
- Czarodziejka na zamiec nie moze uzywac tarczy energetycznej przeciwko Nekromancie

Specjalne:
- Czarodziejka moze uzywac 20% DR przeciwko Paladynowi szarzerowi
- SvS jest rozgrywane na poziomie trudnosci koszmar
- Blizz Sorc nie moze uzywac RL przeciwko Zabojczyniom na pulapki
- Orbsorc jest tylko Orbsorcka jezeli nie ma wiecej niz 1 punkt - bazowy - dane w umiejetnosci "Zamiec" oraz "Lodowcowy Grot" (takze w TvT)
- Maksymalnie 0% zwiekszone obrazenia od zimna u Blizzsorcki (takze w TvT)
- Maksynalnie 40% zwiekszone obrazenia od zimna u Orbsorcki (takze w TvT)

Zasady Team vs Team (zasady te obowiazuja w kazdym rodzaju TvT):


- "limitowane umiejetnosci" oraz "specjalne" zasady nie obowiazuja tutaj chyba, ze jest to odpowiednio zaznaczone. jezeli zaznaczono (also applies in TvT) po definicji/zasadzie to obowiazuje ona w 1v1 oraz w TvT.
- przedmioty dajace aury podczas noszenia sa dozwolone, wyjatek stanowi slowo runiczne "zaglada", ktore jest zabronione
- aury regenerujace zycie sa dozwolone tylko przeciwko druzynom zawierajacym postac uzywajaca teleportu
- "rozkazy"/"dowodzenie" ze slowa runicznego "wezwanie do broni" jest dozwolone
- nie mozna jednoczesnie uzywac umiejetnosci "rozkazy" oraz "medytacja" w druzynie zawierajacej czarodziejke lub druida uzywajacego umiejetnosci "teleport". Tylko jedna z tych umiejetnosci moze byc uzywana w tego typu druzynach
- czarodziejka i Druid Elementalista nie moze rzucac BO i BC z CTA
- druzyny z barbarzynca i czarodziejka/druidem elementalista nie moga uzywac umiejetnosci "okrzyk", a barbarzynca musi miec umiejetnosci "rozkazy" oraz "dowodzenie" na takim samym poziomie w obydwu kompletach broni
- nekromanta moze uzywac wiezienie z kosci przeciwko druzynom z paladynem u?ywajacym szarzy biernej
- druid elementalista moze uzywac maksymalnie 1 zwierzecia 1 rosliny i 1 ducha jednoczesnie [np. mis + debowy medrzec + sloneczny pelzacz]
- Druid elementalista nie moze uzywac huraganu przeciwko druzynom zawierajacym amazonke [chyba ze zawiera rowniez czarodziejke]

- Druidzi elementalisci nie moga uzywac zbroi cyklonu, chyba ze w druzynie przeciwnej znajduje sie Paladyn uzywajacy "Piesci Niebios" lub Zabojczyni na pulapki
- Druidzi Elementalisci nie moga uzywac umiejetnosci przywolania niedzwiedzia w TvT
- maksymalnie 2 zywioly moga zostac uzyte w druzynie korzystajacej z aury przekonanie
- maksymalnie 3 zywioly moga zostac uzyte w druzynie korzystajacej z klatwy zmniejszenie dpornosci ? wtedy i tylko wtedy gdy klatwa zostala rzucona to zywiol zimna liczy sie jako 2 zywioly
- Uzycie aury regenerujacej zycie zalicza sie jako 15 RL dla wszystkich czlonkow druzyny
- RL ze slowa runicznego CTA nie jest wliczane jezeli CTA jest uzywane tylko rzucania BO/BC
- Zabojczyni hybryda zdefiniowana wyzej moze brac udzial w TvT

Zasady 2 vs 2 (zasady te obowiazuja TYLKO w walkach 2v2)
- Druid nie moze uzywac "Zbroi Cyklonu" przeciwko czarodziejce na zimno
- Obnizenie odpornosci nie moze byc uzywane razem z Przekonaniem pochodzacym od Paladyna uzywajacego szarzy biernej
- klątwa "zniedolezenie" nie moze byc uzywana
- Druid ele może uzywac "Zbroi Cyklonu" , gdy w przeciwnej druzynie jest zabojczyni lub czarodziejka na ogien/blyskawice z aura "Przekonanie"
- Druzyna nekromanta + druid ele mogą uzywac maximum dwoch z posrod trzech następujacych umiejetnosci: "Okrzyki bojowe", "Dębowy mędrzec" or "Zwiększanie obrazen".

Zasady 3 vs 3 (zasady te obowiazuja TYLKO w walkach 3v3)
- Druzyny zawierajace Necromante i Druida Elementaliste musza wybrac pomiedzy uzywaniem klatwy Necromanty "Zwiekszenia Obrazen", a przywolaniem "Debowego Medrca" druida.

Zasady 4 vs 4 (zasady te obowiazuja TYLKO w walkach 4v4)
- "Debowy Medrzec" nie moze byc uzywany w druzynach zawierajacych Barbarzynce


Zyjesz Według zasad, My je mamy tez, Jesli zlamiesz te zasady wtedy siebie zabijesz.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutofani.pun.pl www.ichip.pun.pl www.minecraftrp.pun.pl www.pps-clan.pun.pl www.legend-of-avatar.pun.pl