Ustalone zasady gry pvp i tvt przyjęte przez wszystkich:
Zasady główne
Podstawowe reguly pvp: fair play, dobre maniery, zadnego zabijania bez ciala, zadnych kapliczek, zadnych mikstur, zadnych najemnikow, mapa musi byc oczyszczona ze wszystkich potworow - Duele maja miejsce na poziomie trudnosci "Normal" na Krwawych Wrzosowiskach. Jeden gracz/druzyna startuje z wp Zimnej Równiny a drugi gracz/druzyna z wyjscia z miasta Obozowiska lotrzyc. Walka rozpoczyna sie dopiero wtedy gdy wszyscy gracze powiedza "go". - zasady sa brane pod uwage tylko wtedy kiedy maja one dzialanie podczas duelu. (dla przykladu Siatka arachnidów ma spowolnienie ktore jest zabronione jednak jesli gra sie casterem mozna jej uzywac) - Używanie jakichkolwiej umiejętności (aktywnych) przed rozpoczęciem meczu jest niedozwolone.. Wyjatkiem jest druid zmiennoksztaltny, ktory po przemianie moze zmienic swoj ekwipunek. - Ekwipunek musi byc calkowicie zapelniony talizmanami, strzalami/beltami, albo rzucanymi bronmi. - Pasek musi byc zapelniony zwojami identyfikacji. - Kiedy gracz opusci Krwawe Wrzosowiska podczas walki, liczy sie jako zabity i nie moze walczyc dalej w tej rundzie, z wyjatkiem Czarodziejki, która moze wpasc przypadkiem do miasta teleportem, jesli to sie zdarzy Czarodziejka powinna wrocic jak najszybciej na Krwawe Wrzosowiska bez uzdrowienia sie oraz kampa przy bramie miasta. - Gracz/e musza byc aktywni podczas walk. Zamierzone ukrywanie albo uciekanie tylko dla uzupelnienia zycia albo amunicji jest zabronione. Takze kampowanie w domach i naroznikach (dawanie przeciwnikowi 90 stopni/atakowanie z domu/spamowanie strzalami/ oszczepami/pulapkami/ Duchami z Kosci, etc.) jest zabronione. - Zmiana ekwipunku miedzy rundami jest dozwolona jesli zmieniasz przedmioty ktore przed rozpoczeciem walk byly w twojej skrzynce [czyli bez przerzucania z mulow itd itd] - Mapy moga byc zmieniane na prosbe uczestnikow tylko raz[od strony], mapy z mostami sa automatycznie odrzucane - zadne programy trzecie nie sa dozwolone - Wszyscy gracze musza zgodzic sie, pokazac screena z ich mapa i innymi elementami gry jesli prosi o to druzyna przeciwna. To ma zostac zrobione bez zadnego wychodzenia z gry z jakiegos powodu. Jesli zawodnik zostanie "odrzucony" z gry gdy on/jego druzyna bedzie poproszony o screena wtedy on/jego druzyna przegrywa mecz, a sedziowie moga nalozyc dodatkowe kary na danego gracza. Screenshot musi byc zrobiony na terenie walki i zawierac elementy mapy jak kapliczki itd. [szczegoly MH TEST ] - Jesli przeciwnik poprosi o sprawdzenie twoich przedmiotów lub talizmanów, zrób to jak najszybciej bez odwiedzania kostki czy wychodzenia z gry. - Zamierzone lagowanie, np ciagle rzucanie Klatw jest Zabronione
Zasady specjalne
- Rejoin gry z powodu resist bug lub ga bug jest mozliwy, opuszczanie gry z innego powodu = przegrana - Zabronione jest wracanie amazonka do miasta by odnowic zapas strzal/ beltów. Amazonki moga ukladac strzaly/ belty na polu walki. - Bug siły: tarcze, bronie, zbroje, helmy muszą być widoczne na postaci. Wszystkie przedmioty, ktore dodaja szybsze chodzenie/bieganie musisz uniesc bez zadnych talizmanow z siłą (w tym annihilus), a wiec mozesz miec str buga na rekawicach, pasach, butach, ktore nie dodaja to frw. Zasada ta nie dotyczy postaci uzywajacych teleportu.
Zbanowane przedmioty/ Limity przedmiotow: - nastepujace RW sa zabronione: Faith, Fortitude, Grief, Infinity, Phoenix, Spirit (w broni) -spowolnienie celu o %, odrzut, ladunki umiejetnosci, psn dmg z talizmanow i przedmioty z szansa na rzucenie "zwiekszenia obrazen", "zniedolezenie" lub "zelazna dziewica" sa zabronione. - przedmioty z szansa na rzucenie "wyssania"zycia" sa zabronione, z wyjatkiem u barbarzyncow, zabojczyn na pulapki lub druidow melee. Nie można zabijać w celu regeneracji życia przyzwanych istot takich jak dębowy mędrzec. - Amulet "Wschodzace Slonce" oraz tarcza "Czarnego Debu" sa zabronione jako przedmioty absorbujące - zadnych zbugowanych przedmiotow - zakaz uzywania RW w eterycznych przedmiotach bez samonaprawy lub niezniszczalnosci (wyjatkiem sa bronie, ktore nie sa uzywane do walki w zwarciu) - eteryczne przedmioty bez moda z niezniszczalnoscią/samonaprawa sa zabronione. (wyjatek: bronie nie uzwane do ataku bezposredniego) - maksymalnie mozna uzywac 2 tecz na dany zywiol, przedmioty z -res light przeciwnika liczy sie jako 2 tecze na ten zywiol - maksymalnie 35% szans na otwarcie ran, postacie nie uzywajace atakow dystansowych moga uzywac dowolnej ilosci szans na otwarcie ran przeciwko czarodziejce(1v1 and TvT). ; - teleport z enigmy jest zabroniony, chyba ze jest zaznaczone inaczej - uzywanie umiejetnosci innych postaci sa zabronione chyba ze jest zaznaczone inaczej - przedmioty dajace aury podczas noszenia sa zabronione chyba ze jest zaznaczone inaczej
Odpornośći i absorpcje
- Do odpornosci wliczaja sie wszystkie bonusy z przedmiotow, talizmanow, nagrod z zadania ratowania Anyi i znikniecia. - Maksymalnie 225% odpornosci na kazdy zywiol (z wyjatkiem barbarzyncy) jest dozwolone chyba ze jest zaznaczone inaczej . Dla barba limit wynosi 175% - Maksymalnie 1 abs na kazdy zywiol chyba ze jest zaznaczone inaczej. - Wyjatkiem jest Nightwing's Veil, który moae byc uzyty razem ze zbroja cyklonu/ tarcza energetyczna bez wliczania go jako absorb.
Odporności na trucizny:
Wszystkie postacie mogą mieć nie wiecej niz 200 odporności na trucizne Widocznej odporności może być 85. Maksymalnie -25% skrocenia trwania trucizny chyba ze jest zaznaczone inaczej Postacie walczace w zwarciu [bez atakow dystansowych] moga uzywac -50% czasu trwania trucizny przeciwko amazonce
Amazonka: 25% redukcja obrażen 110% szybsze bieganie chodzenie 30 regeneracji zycia dozwolone przeciwko wszystkim poza nekromantami i amazonkami, gdzie mozna uzywac maksymalnie 13 rl. Odpornosci: Zimno: 210 cold res +2 absorb vs Blizzard 120 cold res +2 absorb vs Orbsorc Ogien: 85% max or 80% max 15% absorb vs Fireball Sorceress 75% max res against Assassin Blyskawice: 75% max res + 1 absorb OR 85% max res vs Trapsin 80% max res 1 absorb vs Hybridsin. 85% max res 1 absorb vs Paladin 85% max 1 absorb vs lightsorc max 200 lightres
Limity umiejętnosci: - Nie moze uzywac umiejetnosci "Furia blyskawic" i "blyskawica" przeciwko barbarzyny i druidowi melee - nie moze uzywac multishot'a przeciwko druidowi na zywioly oraz zabojczyn uzywajacych pulapki Specjalne: - rozrzucanie strzal na terenie walki jest zabronione w AvA - Amazonka moze uzywac 35% DR przeciwko paladynowi chargerowi
Zabojczyni: 58% redukcja obrażen (wlączajac ukrycie ) 90% szybsze bieganie chodzenie jezeli Burst of Speed jest uzywany, jezeli nie 110% 22 regeneracji zycia dozwolone na asskach trap
Odporności: Zimno 210 cold res +1 absorb vs Blizzard 190 cold res +1 absorb vs Orbsorc Ogien 85% max OR 80% max +1 absorb* 75% max res vs Assassin Blyskawice* 90% max res +1 absorb vs Trapsin 80% max res +1 absorb lub 85% max res vs hybridsin
85% max res +1 absorb vs Paladin 75% max res vs light sorcs max 210 lightres *zapamietaj: blok bronmi liczy sie jako 1 absorb
Limity umiejetnosci: - hybryda moze uzywac miejetnosci traba powietrzna - nie mzoe uzywac zwiekszenia szybkosci przeciwko druidowi melee - nie moze uzywac uderzenia umyslu przeciwko druidowi elementaliscie - nie moze uzywac wojownika/mistrza cieni przeciwko Druidowi Elementaliscie - nie moze uzywac wojownika/mistrza cieni przeciwko paladynowi uzywajacemu czynnej szarzy - nie moze uzywac wojownika/mistrza cieni oraz psychicznego mlotu przeciwko Orb Sorc i Lightning Sorc
Specjalne: - hybryda nie uzywa skilerow trap ani szponow z modami zawierajacymi ponad +3 do lighting sentry kazdy oraz moze miec maksymalnie 64% fcr. - w walce zabojczyn na pulapki maksymalny res na blyskawice wynosi 85% +1 abs
Barbarzynca: 58% redukcja obrażen 105% szybsze bieganie chodzenie 30 regeneracji zycia
Odpornosci: Zimno 175 cold res +2 absorb vs Blizzard 80 cold res +2absorb lub 210 cold res + 1absorb vs Orbsorc Ogien 90% max res OR 85% max 15% absorb OR 75% 30% absorb vs FireballSorc 75% max vs Assassin Blyskawice 90% max res +1 absorb vs Trapsin 80% max res +1 absorb vs HybridSin max 150 light res 85% max res +1 absorb vs Paladin 85% max res +1 absorb vs Lightsorc *zapamietaj: naturalne umiejetnosci barba nie wliczaja sie do limitow odpornosci
Limity umiejętnosci: - barbarzynca nie moze uzywac umiejetnosci skok (takze w TvT) - - WW Lock jest zabroniony. Jesli zrobiles przez pomylke WW locka postaraj sie ostrzec przeciwnika jak najszybciej i przepros. . (takze w TvT) - nie moze uzywac "okrzyku" przeciwko druidowi melee
Specjalne: - moze uzywac maksymalnie 45% DR vs Barb - w BvB maksimum ow (otwacie ran) wynosi 10% - musi miec BO i BC na tym samym lvl w obydwu kompletach broni przeciwko druidowi melee - nie moze uzywac OW przeciwko druidowi melee - Barb moze uzywac maksymalnie 45% DR przeciwko druidom melee - Barb moze uzywac 130% fr/w przeciwko czarodziejce - Barb moze uzywac teleport z enigmy przeciwko czarodziejce, ale moze miec tylko 20 rl jesli zdecyduje sie na korzystanie teleportu. --> jezeli barb rezygnuje z uzywania teleportu, czarodziejka moze uzywac maksymalnie 40% bloku
Druid: Melee: 55% redukcja obrazen 160% szybsze bieganie chodzenie 30 regeneracji zycia
Odpornosci: Zimno 210 cold res +2 absorb vs Blizzard 160 cold res +2 absorb vs Orbsorc Ogien 90% max res OR 85% max 15% absorb OR 75% max 30% absorb vs Fireball Sorc 75% max vs Assassin Blyskawice 85% max res +1 absorb vs Trapsin 80% max res +1 absorb vs HybridSin max 200 light res 85% max res +1 absorb vs Paladin 85% max res +1 absorb vs Lightsorc
Limity umiejetnosci: - Melee Druid nie moze uzywac "dzikiego szalu" przeciwko elementaliscie - Melee Druid nie moze uzywac "dzikiego szalu" przeciwko nekromancie, a maksymalny prog fr/w wynosi 150% - Druid nie moze uzywac umiejetnosci "wscieklizna" (takze w TvT)
Elemental: 20% redukcja obrazen 150% szybsze bieganie chodzenie 0 regeneracji zycia jezeli uzywa umiejetnosci `Teleport`. 30 rl jezeli nie uzywa umiejetnosci `Teleport`
Odpornosci: Zimno 190 cold res +2 absorb OR 260 cold res +1 absorb vs Blizzard 150 cold res +1 absorb vs Orbsorc Ogien 90% max res OR 85% max res +15% absorb vs Fireball Sorceress 75% max res vs Assassin Blyskawice 90% max res +1 absorb vs Trapsin 80% max res +1 absorb vs HybridSin max 225 light res 85% max res +1 absorb vs Paladin 85% max res +1 absorb vs Lightsorc Zapamietaj: Kiedy zbroja z cylkonu jest uzywana, zadna absorpcja nie moze byc uzyta
Limity umiejetnosci: - Druid Elementalista moze uzywac "Teleportu" przeciwko Amazonkom, Necromantom, Zabojczyniom, Czarodziejkom, druidom ele oraz Paladynom uzywajacym szarzy biernej - Elemental druid nie moze uzywac huraganu przeciwko Amazonkom - Druid Elementalista nie moze uzywac wilkow/niedzwiedzia przeciwko Necromantom - Druid Elementalista nie moze uzywac "Zbroi Cyklonu" przeciwko Czarodziejkom
Specjalne: - Druid Elementalista moze uzywac 50% DR przeciwko Zabojczyniom uzywajacym umiejetnosci "Traba powietrzna" - Druid Elementalista moze zuywac 50% DR przeciwko Barbarzyncom - Druid Elementalista moze wybierac: debowy medrzec i 20% DR lub 50% DR i bez debowego medrca przeciwko Druidowi Melee - Druid Elementalista moze uzywac maksymalnie 1 zwierzecia 1 rosliny i 1 ducha jednoczesnie [np. mis + debowy medrzec + sloneczny pelzacz] przeciwko Amazonce
Nekromanta: 18% redukcja obrazen 110% szybsze bieganie chodzenie 30% regeneracji zycia
Odpornosci: Zimno: 235 cold res +2 absorb vs Blizzard 200% cold res +2 absorb vs Orbsorc Ogien: 90% max 15% absorb max or 85% max 30% absorbvs Fireball Sorc 75% max res vs TrapAssassin Blyskawice: 85% max res +1 absorb vs Trapsin 80% max res 1 absorb or 85% max vs Hybridsin max 200 light res 85% max res +1 absorb vs Paladin 90% max res +1 absorb vs Lightsorc
Limity umiejetnosci: - nie moze uzywac wiezienia z kosci przeciwko innym postaciom [wyjatek - inni nekromanci] - nie moze uzywac zelaznej dziewicy i zniedolezenia - w NvN Sciany z Kosci sa zabronione - Gliniany Golem jest zabroniony (takze w TvT) - nekromanta nie moze uzywac zębów przeciwko czarodziejkom uzywajacych zamiec
Specjalne: - nie moze otaczac sie scianami kosci i spamowac nimi przeciwko Paladynom (takze w TvT) - maksymalnie 10 RL przeciwko Amazonkom - nie moze otaczac sie scianami kosci i spamowac nimi przeciwko Barbarzyncom. - nie moze uzywac scian kosci przeciwko druidowi melee i prog fr/w wynosi 105% - do nekromanty musi sie znajdowac kilka dojsc dla przeciwnika pomiedzy Scianami z Kosci .
Paladyn: - Paladyni uzywajacy umiejetnosci "Piesc Niebios" i/lub "Przekonanie" nie moga uzywac aur regenerujacych zycie pochodzacych z umiejetnosci/synergii umiejetnosci "Modlitwa" [Medytacja, Oczyszczenie] wliczajac w to sama "Modlitwe". "Medytacja" i "Oczyszczenie" sa dozwolone jezeli Paladyn nie posiada umiejetnosci "Modlitwa" z jakiegokolwiek zrodla - drzewko umiejetnosci badz przedmioty. (takze w TvT) - Paladyn uzywajacy "Blogoslawionego Mlota" nie moze uzywac aury "Koncentracja" przeciwko Barbarzyncom - Paladyn nie moze uzywac aur regenerujacych zycie przeciwko Barbarzyncom i Druidom Melee - Paladyn nie moze uzywac umiejetnosci "szarza" i "wigor" przeciwko Druidom Melee - Paladyn uzywajacy "Blogoslawionego Mlota" nie moze uzywac aury "Koncentracja" przeciwko Druidom Melee i Barbarzyńcom - Swiety Pocisk jest zabroniony (takze w TvT) - Maksymalnie 1 - bazowy - poziom "Modlitwy" w drzewku umiejetnosci (takze w TvT) - Jezeli Paladyn uzywa broni z maksymalnym dmg 200(+) staje sie automatycznie Paladynem "Szarzerem"(co za tym idzie nie moze uzywac eterycznej broni) - Paladyn nie moze uzywac skilerow aur defensywnych (takze w TvT) - Paladyn nie moze uzywac umiejetnosci "pchniecie" przeciwko Barbarzyncom - Paladyni nie moga uzywac eterycznych tarcz oraz malych talizmanow `+obrona` Zapamietaj:te zasady dotycza obydwu typow paladynow
Definicje Paladynów: Paladyn Aktywny = używa umiejętności "Szarża" tylko do bezpośredniego ataku z użyciem broni z <200 obrażeniami maksymalnymi Paladyn Bierny = używa umiejętności "Szarża" do poruszania się z uzyciem broni z <200 obrażeniami maksymalnymi Paladyn "Szarżer" Aktywny = Paladyn Aktywny = używa umiejętności "Szarża" tylko do bezpośredniego ataku z użyciem broni z >200 obrażeniami maksymalnymi [broń nie może być eteryczna] Paladyn "Szarżer" Bierny = Paladyn Bierny = używa umiejętności "Szarża" do poruszania się z uzyciem broni z >200 obrażeniami maksymalnymi [broń nie może być eteryczna]
Paladyn aktywny (uzywa "Szarzy" tylko do bezposredniego ataku) 35% redukcja obrazen 110% szybsze bieganie chodzenie 30 regeneracji zycia (aury regenerujace zycie licza sie jako 30 RL w 1v1)
Odpornosci: Zimno 180 cold res +2 absorb vs Blizzard 180 cold res +1 absorb vs Orbsorc Ogien 90% max res OR 85% max res +15% abs OR 75% max res +30% abs vs Fireball sorc 75% max res vs Assassin Blyskawice: 1v1: 85% max res +1 absorb vs Trapsin 80% max res +1 absorb vs HybridSin TvT: 90% max res +1 absorb vs Trapsin max 225 light res 85% max res +1 absorb vs Paladin 85% max res +1 absorb vs Lightsorc
Passive Paladin (uzywa "Szarzy" tylko do poruszania sie) 28% Damage Reduction 90% Runwalk 22 regeneracji zycia
Odpornosci: Zimno 200 cold res +1 absorb vs Blizzard, 150 cold res +1 absorb vs Orbsorc Ogien 80% max res OR 75% max +15% absorb vs Fireball sorc 75% max res vs Assasin Blyskawice 80% max res +1 absorb vs Trapsin 80% max +1 absorb vs HybridSin max 210 light res 80% max res +1 absorb vs Paladin 80% max +1 absorb vs Lightsorc
Limity umiejetnosci: - Paladyn uzywajacy biernej szarzy nie moze uzywac aury "Wigor" (takze w TvT) - Paladyn uzywajacy biernej szarzy nie moze uzywac aury "Swiety Chlod" przeciwko Amazonkom - Paladyn nie moze uzywac biernej szarzy przeciwko Barbarzyncom - Paladyn nie moze uzywac biernej szarzy przeciwko Necromantom
Specjalne: - Paladyn uzywajacy biernej szarzy nie moze uzywac aur regenerujacych zycie - w Paladin vs Paladin, absorb na blyskawice jest zabroniony a maksymalny res[cap] wynosi 75%. "Przekonanie" jest zabronione jezeli obydwa uzywaja "Piesci Niebios" - Paladyn uzywajacy "Piesci Niebios" nie moze uzywac szarzy biernej przeciwko Czarodziejkom na Zimno
Czarodziejka: 10% redukcja obrazen 75% szybsze bieganie chodzenie 0 regeneracji zycia (jezeli uzywa tarczy energetycznej), 20 Replenish life (kiedy nie uzywa tarczy energetycznej)
Odpornosci: Zimno 225 cold res +1 absorb vs Blizzard 150 cold res +1 absorb vs Orbsorc Ogien 90% max res OR 85% max res +15% absorb vs Firesorc 80% max res vs Assassin Blyskawice 90% max res +1 absorb vs Trapsin 80% max res +1 absorb vs HybridSin max 225 light res 85% max res +1 absorb vs Paladin 85% max res +1 absorb vs Lightsorc Zapamietaj: gdy czarodziejka uzywa tarczy energetycznej zadne inne absorbcje nie moga byc uzyte
Limity umiejetnosci: - tylko Orbka moze uzywac Zmrazajacej Zbroi(takze w TvT) - Czarodziejka nie moze uzywac tarzcy przeciwko Druidowi Melee - Czarodziejka na zamiec nie moze uzywac tarczy energetycznej przeciwko Nekromancie
Specjalne: - Czarodziejka moze uzywac 20% DR przeciwko Paladynowi szarzerowi - SvS jest rozgrywane na poziomie trudnosci koszmar - Blizz Sorc nie moze uzywac RL przeciwko Zabojczyniom na pulapki - Orbsorc jest tylko Orbsorcka jezeli nie ma wiecej niz 1 punkt - bazowy - dane w umiejetnosci "Zamiec" oraz "Lodowcowy Grot" (takze w TvT) - Maksymalnie 0% zwiekszone obrazenia od zimna u Blizzsorcki (takze w TvT) - Maksynalnie 40% zwiekszone obrazenia od zimna u Orbsorcki (takze w TvT)
Zasady Team vs Team (zasady te obowiazuja w kazdym rodzaju TvT):
- "limitowane umiejetnosci" oraz "specjalne" zasady nie obowiazuja tutaj chyba, ze jest to odpowiednio zaznaczone. jezeli zaznaczono (also applies in TvT) po definicji/zasadzie to obowiazuje ona w 1v1 oraz w TvT. - przedmioty dajace aury podczas noszenia sa dozwolone, wyjatek stanowi slowo runiczne "zaglada", ktore jest zabronione - aury regenerujace zycie sa dozwolone tylko przeciwko druzynom zawierajacym postac uzywajaca teleportu - "rozkazy"/"dowodzenie" ze slowa runicznego "wezwanie do broni" jest dozwolone - nie mozna jednoczesnie uzywac umiejetnosci "rozkazy" oraz "medytacja" w druzynie zawierajacej czarodziejke lub druida uzywajacego umiejetnosci "teleport". Tylko jedna z tych umiejetnosci moze byc uzywana w tego typu druzynach - czarodziejka i Druid Elementalista nie moze rzucac BO i BC z CTA - druzyny z barbarzynca i czarodziejka/druidem elementalista nie moga uzywac umiejetnosci "okrzyk", a barbarzynca musi miec umiejetnosci "rozkazy" oraz "dowodzenie" na takim samym poziomie w obydwu kompletach broni - nekromanta moze uzywac wiezienie z kosci przeciwko druzynom z paladynem u?ywajacym szarzy biernej - druid elementalista moze uzywac maksymalnie 1 zwierzecia 1 rosliny i 1 ducha jednoczesnie [np. mis + debowy medrzec + sloneczny pelzacz] - Druid elementalista nie moze uzywac huraganu przeciwko druzynom zawierajacym amazonke [chyba ze zawiera rowniez czarodziejke]
- Druidzi elementalisci nie moga uzywac zbroi cyklonu, chyba ze w druzynie przeciwnej znajduje sie Paladyn uzywajacy "Piesci Niebios" lub Zabojczyni na pulapki - Druidzi Elementalisci nie moga uzywac umiejetnosci przywolania niedzwiedzia w TvT - maksymalnie 2 zywioly moga zostac uzyte w druzynie korzystajacej z aury przekonanie - maksymalnie 3 zywioly moga zostac uzyte w druzynie korzystajacej z klatwy zmniejszenie dpornosci ? wtedy i tylko wtedy gdy klatwa zostala rzucona to zywiol zimna liczy sie jako 2 zywioly - Uzycie aury regenerujacej zycie zalicza sie jako 15 RL dla wszystkich czlonkow druzyny - RL ze slowa runicznego CTA nie jest wliczane jezeli CTA jest uzywane tylko rzucania BO/BC - Zabojczyni hybryda zdefiniowana wyzej moze brac udzial w TvT
Zasady 2 vs 2 (zasady te obowiazuja TYLKO w walkach 2v2) - Druid nie moze uzywac "Zbroi Cyklonu" przeciwko czarodziejce na zimno - Obnizenie odpornosci nie moze byc uzywane razem z Przekonaniem pochodzacym od Paladyna uzywajacego szarzy biernej - klątwa "zniedolezenie" nie moze byc uzywana - Druid ele może uzywac "Zbroi Cyklonu" , gdy w przeciwnej druzynie jest zabojczyni lub czarodziejka na ogien/blyskawice z aura "Przekonanie" - Druzyna nekromanta + druid ele mogą uzywac maximum dwoch z posrod trzech następujacych umiejetnosci: "Okrzyki bojowe", "Dębowy mędrzec" or "Zwiększanie obrazen".
Zasady 3 vs 3 (zasady te obowiazuja TYLKO w walkach 3v3) - Druzyny zawierajace Necromante i Druida Elementaliste musza wybrac pomiedzy uzywaniem klatwy Necromanty "Zwiekszenia Obrazen", a przywolaniem "Debowego Medrca" druida.
Zasady 4 vs 4 (zasady te obowiazuja TYLKO w walkach 4v4) - "Debowy Medrzec" nie moze byc uzywany w druzynach zawierajacych Barbarzynce
|